Ben je als accountant op zoek naar manieren om jouw afspraken en klantcommunicatie te stroomlijnen? Ontdek tijdens deze sessie hoe de Vectera applicatie je kan helpen om tijd te besparen.
Vermijd heen en weer “gepingpong” met jouw klanten
- Leer hoe je met Vectera afspraken efficiënt kan plannen zonder eindeloos heen en weer te mailen
Centraliseer alle communicatie per klant in één handig portaal
- Beheer al jouw klantgesprekken, documenten en notities op één plek
- Houd alle relevante informatie up-to-date en toegankelijk voor jouw volledige team
- Deel dit portaal met jouw klanten zodat zij altijd toegang hebben tot alle historische informatie.
- Met connecties naar andere applicaties zoals AdminPulse!
Kortom, deze workshop is ideaal voor accountants en dossierbeheerders die hun afspraakbeheer willen optimaliseren, klantinformatie efficiënt willen bijhouden en hun werkprocessen willen integreren met bestaande systemen.
Over Vincent
Vincent Blommaert is verantwoordelijk voor het commerciële apparaat binnen Vectera. Het aantal Vectera boekhoudkantoren groeit intussen sterk! Hij helpt dan ook op dagelijkse basis accountants met het optimaliseren van hun meeting flow.