Bedrijf
New Game Plan
Functie
Founding Partner
Stage
Agency Life stage
Uur
11.00 - 11.30
Agentschappen zouden evenveel tijd moeten besteden aan het werken aan de toekomst van hun bedrijf als aan het dagelijkse zwoegen in de business. Hoe blijf ik waarde creëren? Hoe ziet het volgende hoofdstuk van mijn agentschap eruit? In welke coalitie kan ik het meest succesvol zijn? Hoe blijf ik ahead of the curve? Door zichzelf opnieuw uit te vinden, kunnen agentschappen nieuwe opportuniteiten creëren voor hun toekomst. Met de juiste financiële engineering, de juiste storytelling en de juiste matchmaking kan een volledig nieuw hoofdstuk worden geschreven. De enige vraag is: hoe groot is jouw droom?
Over Tom
Tom heeft een uitgebreide track record in de internationale agency wereld als strateeg en oprichter. Hij vervulde strategische rollen bij innovatieve bureaus Naked Communications en Anomaly in Londen. In 2013 richtte hij het innovatie consultancy The Upside op, waar hij werkte voor de global HQs van merken als adidas, Google, Heineken en Shell. In 2020 startte hij New Game Plan, een new-breed M&A adviesbureau waar hij zijn agency expertise inzet voor founders die hun volgende hoofdstuk willen schrijven. Hij is de auteur van 3 internationaal gepubliceerde marketingboeken. Al 17 jaar gevestigd in Londen, besteedt hij zijn vrije tijd aan roeien op de Londense wateren, globetrotten of zijn passie voor cinema.