Stef

Waarom merken moeten inzetten op emotionele en menselijke relaties met hun klanten

Stef Verbeeck

Bedrijf

Pavlov

Functie

Merkstrateeg

Stage

Partner Stage

Uur

15.00 - 15.30

Na decennia van optimalisering, digitalisering, automatisering en rationalisering is er een onfortuinlijke afstand ontstaan tussen merken en hun klanten. Loyale fans worden een zeldzaamheid, en in een post-pandemische wereld vol uitdagingen is het voor merken vechten voor elke klant of aanwerving. Zonder het te merken zijn veel bedrijven zo inwisselbare leveranciers van producten en diensten geworden die compleet vervreemd zijn van hun doelgroepen. In deze sessie schetst merkstrateeg Stef Verbeeck vanuit welke misvattingen organisaties vandaag te vaak beslissingen nemen. Tegelijk biedt hij de beproefde methodes aan om van merken weer echte lovebrands te maken met behulp van vijf universele deugden - die hij uitvoerig illustreert aan de hand van recente onderzoeken, statistieken, voorbeelden en inzichten. Relatie Renaissance is een pleidooi om je merk op basis van emotionele en menselijke interacties terug op te waarderen tot een waardevolle partner in een relatie op lange termijn.

Over Stef

Stef Verbeeck is partner en merkstrateeg bij Pavlov, een nicheconsultant gespecialiseerd in
merkstrategie, merkbeleving en merkidentiteit met uitvalsbasis in Antwerpen.
Hij heeft meer dan 20 jaar ervaring als consultant in branding en werkte reeds voor honderden
merken, van start-ups tot multinationals en overheden. Stef is de auteur van vijf best-selling boeken
over (personal) branding en een frequent internationaal keynote speaker over het onderwerp.
In zijn geanimeerde en interactieve stijl loodst hij volle zalen doorheen zijn soms controversiële
inzichten inzake merkstrategie, customer experience en marketing – op basis van concrete cijfers,
herkenbare cases en expertise die rechtstreeks uit zijn ervaringen met klanten komen.

Reserveer jouw ticket voor 2024!