LDV United, Happiness
Agency Life Stage
12.40 - 13.05
Om geweldige creatieve campagnes te bedenken en uit te voeren, heb je geweldig creatief talent nodig. Experts in hun vakgebied, en als het kan ook van meerdere markten thuis. Die moet je dus zoeken, vinden én kunnen houden.
Tegelijk tellen België en Nederland een behoorlijk aantal fantastische reclamebureaus en creatieve agencies. Elk van hen werkt voor serieuze klanten met hoge verwachtingen. Elk van hen moet aan bovenstaande opdracht voldoen.
Hoe en waar vind je als manager al dat creatief talent? Hoe behoud je ze, in veranderde leef- en werkomstandigheden en verwachtingspatronen? Hoe doe je ze groeien en zich verder ontwikkelen? En hoe ondersteun je ze, opdat ze hun beste werk kunnen afleveren?
We gaan in gesprek met twee ervaringsdeskundigen van twee Belgische leading agencies: Petra De Roos (Managing Director van LDV United) en Hans Smets (Managing Director Happiness Brussels).
Work Smarter verloopt 100% coronaveilig. Als de overheid toch een algemeen verbod oplegt voor indoor events, betalen we je ticket terug.