Tom Van den Bergh

Brand New Matters

Tom Van den Bergh

Bedrijf

RCA

Functie

CEO

Uur

Keynote:

Tom schreef het boek Beyond Brands vanuit de idee dat merken ons leven makkelijker en mooier moeten, kunnen en zullen maken. En dat ze dat vandaag vaak al doen. En dat ze daardoor groeien in rol en betekenis. Tegelijkertijd zien we een economische realiteit die merken doet verdwijnen en een creatief technologische speeltuin-zonder-grenzen die merken doet verdwalen. Als het over merken gaat: het zijn én fantastische én fatale tijden voor ondernemers, marketeers en andere merkenmensen. Een uitdagende context waarin we alle kanten op kunnen én gaan, waar we vooral vooruit geraken door te kiezen. In Brand New Matters duikt Tom dieper in die nieuwe arena voor merken: Wat moet je gezien hebben? Wat zou je erin kunnen lezen? Welke nieuwe dingen doen er toe?

Over Tom

Tom denkt, maakt, schrijft en praat met, voor en over merken. En dat doet hij graag, oa. als auteur van Beyond Brands, een boek over hoe merken ons leven makkelijker en mooier moeten, kunnen en zullen maken.

Als ceo van RCA, een onafhankelijk marketing en communicatiebureau met hoofdkantoor in Hasselt en hubs in Brussel, Antwerpen en Amsterdam. Als gastprofessor aan PXL Hogeschool.